RAAMATU „KUUKIIK“ ESITLUS

 




Armas Brüsseli Eesti kogukond!

Kutsun teid kõiki rõõmu ja südamesoojusega minu raamatu „Kuukiik“ esitlusele! Ilma teie laste ja minu pedagoogikogemuseta Brüsselis seda raamatut olemas ei oleks! „Kuukiik“ on mütopoeetiline sõna- ja pildirännak, mis aitab mõtestada ja mõista menstruatsiooni. Raamatut kirjutades mõtlesin varateismelistele tüdrukutele, kuid olen kindel, et sealt leiavad inspiratsiooni ka vanemad neiud, emad, vanaemad, isad, vanaisad, vennad ja kavalerid! Iga raamatu eest istutasin koos pere ja sõpradega emadepäeval ühe puu. Teose pildimaastikel kohtuvad akvarellid, taaskasutatud materjalidest kollaaž ning Eesti taime- ja seenteleotiste varjundid. Iga samm selle majesteetliku pühapäevaraamatu loomisel on olnud kooskõlas Maaemaga! Olge head, andke mulle kas otse kirjutades või tellimisvormi kaudu teada, kui palju ma raamatukesi endaga kaasa toon:).

Tundke end südamest kutsutuna! 

Kristina Ude





Populaarsed postitused sellest blogist

Belgia eestlased andsid veteranikampaaniasse igati väärika panuse

Tšilli, Lilli!